Likwidacja TVP

Dzieje się. TVP, PR, PAP – do likwidacji. To jest całkiem niezłe rozwiązanie. Może i najlepsze z możliwych. Istniejące media publiczne są niezwykle kosztowne i mało efektywne. Trzeba je naprawić, zrekonstruować, uzdrowić. Mechanizm likwidacji pozwoli na reorganizację spółek. Trzeba zlikwidować zbędne ogniwa instytucjonalne, zmniejszyć zatrudnienie, uregulować wynagrodzenia, premie, sposoby finansowania. Przez lata namnożyło się patologii, które trzeba usunąć. Telewizja czy radio mogą nadal działać. Pod szyldem TVP w likwidacji łatwiej restrukturyzować przedsiębiorstwo, nadać właściwe ramy organizacyjne i merytoryczne. Przy okazji być może rozwiązany zostanie ogólny problem finansowania mediów publicznych. Abonament nie zdał egzaminu. Fatalne skutki przyniosło rozdawnictwo i zalewanie pieniędzmi z budżetu państwa. Nadmiernie rozdmuchana struktura pochłaniająca gigantyczne pieniądze powinna zostać postawiona z głowy na nogi. Likwidacja może to zapewnić. Oby wzięli się za to przedsięwzięcie kompetentni fachowcy, a nie rozgorączkowani politycy. Likwidować czy też restrukturyzować trzeba z głową. Na szczęście mamy już długą, ponad 30-letnią tradycję ratowania i uzdrawiania przedsiębiorstw. Zastosujmy nabytą wiedzę i doświadczenie do naprawy mediów publicznych.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Blue Captcha Image Refresh

*